4 Nisan 2013 Perşembe

Notebook Parçaları ne kadar ?

Günümüz teknolojisin de notebook kullanmak bir dert benim için. Bunun sebebi kesinlikle randıman alamamam çünkü sürekli notebook parçaları almam benim maddi imkanlarımı kısıtlıyor ve zorluyor. Bunun yerine bizleri tatmin edecek tabletler çıktı, tablet kullanmak çok daha akıllıca bir hareket tabletlerin çıkması bana göre notebook satımlarını oldukca kısıtladı gibi.

Şimdi soruyorum Notebook Parçaları ne kadar ? Notebook kullanmanın şöyle bir dezavantajı da var mesela notebook'un anakartı bozuldu gidip yeirne notebook parçaları satan bir yerden anakart almamız gerekiyor. Ama sorunda o ya biz nasıl değiştiricez çok zor abi olmuyor olmuyor olmuyor yani. Benim önerim kimse gidipte gücenmesin ama o sistemi alma abi ya git toplama diz üstü bilgisayar al daha iyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder