2 Nisan 2013 Salı

Notebook Parçaları

NOTEBOOK PARÇALARI
Günümüz yaşam koşullarında bir çok alanda, bir çok hizmeti aynı anda veren firmaları pek tercih etmem ve etmemeliyiz. Bunun nedenini şu şekilde anlatmak istiyorum ; notebook parçaları satan bir firmanın ayakkabıda satması o firmanın güvenirliği gözümde düşer. Ya kardeşim sen notebook parçaları satan bir firmasın ne işin var ayakkabıcılıkta herkes kendi iyi olduğu işi yapmalı, bizde en iyisini o firmada yakalayalım. Benim sevmediğim bir marka var mesela sony adamlar her işi yapıyor maşallah. Her ürünü yapmaya kalkışırsa bir firma elbet bir yerde bir hata yapacaktır ben çok fazla karşılaştım o hatalarla ve tercih etmiyorum bundan sonra. 


Notebook parçaları resim 1.1
Teknoloji günümüzde çok önemli ve bilgisayarın hayatımızda yeri çok fazla notebook parçaları , laptop ekran, laptop batarya , laptop klavye ve bir çok kategorideki ürünleri az sonra inceleyeceğiz. Ama ondan önce sizlere notebook parçaları satan bir firmadan söz etmek istiyorum. Adamlar kendini tamamen bu işe vermiş ve sürekli çalışarak kendilerini belli bir seviyeye getiriyorlar bu çok güzel bir şey geçen gün Laptop Ekran bozuldu ve direk googleye notebook parçaları satan firmalar yazdım ilk sırada bu adamlar çıktı direk sipariş verdim aynı gün içerisinde kargoya verdiler. 

Sipariş tamamlandı 2 gün içerisinde ürünüm geldi uygun fiyata kaliteli ürünler satan oem parçaları satan bir firma bulmuşum kaçırırmıyım hemen Laptop Batarya sipariş verdim biliyorsunuz ki çok çabuk tükeniyor ömürleri bu yüzden sürekli değiştirmek zorunda kalıyorum ama bu firmayı bulmam çok iyi oldu adamlar o kadar mı kaliteli olur ya teknolojide devrim açtıkları kesin bir mevzu işlerini hem ciddi yapıyorlar hem süper bir ilgi var. Şaşırdım doğrusu. 

Bizim peder her ürünü almaz her siteye itibar etmez ürün deneyimlerimizin olduğu yerlerden alışveriş yapar. Pederin bir laptop alması ve onun kullanması benim için dezavantaj çok çabuk bozuyor ve sürekli notebook aksesuarı almak zorunda kalıyorum derdime çare olarak sizlere linkini vermiş olduğum siteler geldi adamlar bu işin kralı olmuş gerçekten. Geçen gün yine bizim peder bu sitede gezerken bir mause görmüş ve çok hoşuna gitmiş bana sordu oğlum alalım mı diye bir baktım çok güzel dedim ki hadi alalım. Direk siteye girip araştırma yaptım ve klavye + mouse hediyeli Laptop Klavye gördüm  ve direk sipariş verdik o gün bugündür hiç pişman olmadan ürün siparişi verebiliyorum o siteden. 

Sonuca gelecek olursak eğer bu site gerçekten kaliteli bir site notebook yedek parçaları, notebook parçaları, notebook parçası, satan bir firma ve bizde bu seo yarışmasına katıldık umarım herkese hayırlı olur. 

31 yorum:

  1. Gerçekten sony işi biliyor bende çok seviyorum sony'i çok sağlam bilgisayarlar yapıyorlar , çok güzel bir anlatım olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten sony en kaliteli firmalarin basinda geliyor. Yaptigi tum islerde 1 numara oldugunu belirtiyor. Bilgilendirme icin tesekurler.

    YanıtlaSil
  3. Olucak olucak bu ülkede de artık yurt dışına gösterilen ilgi gösterilmeye başlandı. Adamlar zaten kaliteli olduğunu gayet güzel bir biçimde belli ediyor. Yoruma meydan bırakmıyorlar biz buyuz diyorlar. Sonuç olarak müşteri memnuniyeti de üst düzey oluyor :)

    YanıtlaSil
  4. Tabiki notebook parçalarının belirli bir ömürleri var ve yeni bir notebook almaktansa arızalan parçaları değiştirmek en mantıklısı. Bulduğunuz yedek parçaları sağlayabilen sitenin de ürünlerini kullanmışsınız ve memnunsunuz. Zaten herşeyden önce müşteri memnuniyeti gelir. Satış sonrası herhangi bir sorun oluştuğunda da destek veriyorlarsa işlerini hakkıyla yapıyorlar diyebiliriz. Eğer benim laptopumda da benzer bir sorunla karşılaşırsam sizin önerinizi dikkate alıp siteyi kullanacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Notebook parçaların da bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz

      Sil
  5. anlattığına kesinlikle katılıyorum. Notebook parçalarının genellikle ucuzuna (yan sanayisine ) kaçmak hiç akılcı bir davranış değildir ve genellikle bir süre sonra hüsranla karşılasınca anlaşılır ucuz etin yahnisi kötü olduğunu sen ve senin gibi araştırmacı kişiler sayesinde hem kaliteli hemde orjinal parçalar almak en mantıklısı seni yazından dolayı kutluyor ve başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
  6. Notebook konusunda Sony iyi bir markadır. Doğru bir saptamada bulunduğuna inanıyorum. Müşteri memnuniyetini önemsiyor olmaları da bence gayet normal. Kendimin de uzun süredir kullandığım asus laptopum var. Değiştirmeyi düşünüodum üniye gidince. Sony aklımda olan bi şıktı. Senin sayende bu şıkka daha çok yoğunlaştım. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. Birçok kullanıcı notebook parçalarının değiştirilebileceğini bile bilmiyor. Blogunuzdaki bilgiler bu alanda birçok kişiye bilgi verecek ve yol gösterecektir

    YanıtlaSil
  8. Laptop parçaları gerçekten çok hassaslar.Bilgiler faydalı.Önerdiğiniz siteyi de lazım olursa deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkürlerimi sunarım evet notebook parçaları çok hassas .s

      Sil
  9. Laptop parçalarında arıza olduğu zaman benim fikrimde burdaki çoğu laptop kullanıcısıyla aynıdır yenisini almak yerine makul fiyatlarda yedek parçalarıyla değiştirip kullanmaktır.Blogda paylaşılan site ve bunun gibi sitelerin çoğalıp böyle bloglarda veya daha farklı sitelerde paylaşılması gayet başarılı bir gelişmedir.Bu konun açılması baya yaralı olabilicek gibi görünüyor.Böyle yararlı konuların daha çok açılması iyi olur bilgi paylaşımı bakımından o yüzden bilgilendirme için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Anlatım için Teşekkürler doğruları doğru biçimde anlatmışsın ucuz laptop notebook parçalarından kimseye hayır gelmez ya bozuktur yada çin malıdır yani yan sanayi mal kullanmak sorunlara yol açabilir tekrar bilgilendirme için teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. Anlatımınız güzel olmuş. İşi uzmanından yardım alarak yapmak ya da sorunu çözmek önemli.
    Yalnız bazı arkadaşlar "Sony'nin gerçekten çok başarılı" diyerek sanki sizin de tercihinizin sony olduğu gibi bir anlam yüklemişler konuya. Ancak "Benim sevmediğim bir marka var mesela sony adamlar her işi yapıyor maşallah. Her ürünü yapmaya kalkışırsa bir firma elbet bir yerde bir hata yapacaktır ben çok fazla karşılaştım o hatalarla ve tercih etmiyorum bundan sonra." demenizden sony sadece laptop değil birçok farklı üretim yaptığından tek üründe uzmanlaşmamanın sonucu bu şirketin ürünlerinde çok fazla hatalarla karşılaşmanızdan dolayı artık sony markasını tercih etmediğinizi anlıyorum. Acaba ben mi yanlış anlıyorum diye tekrar okudum ama yok yok doğru anlamışım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar kesinlikle dediklerimi doğru algılamışsınız aslında demek istediğim tamda buydu sony ürünlerine pek fazla güvenmemem.

      Sil
  12. Çok güzel bir konu :) Notebook hakkında bilmediğim şeyleri öğrendim :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  13. Notobook almayı dusunuyodum cok yardımcı oldunuz tşk

    YanıtlaSil
  14. Tesekkürler harika olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, elimden geldiği kadarıyla notebook parçaları ile ilgili bilgi paylaşmaya çalıştım :)

      Sil
  15. Bu parçalar oldukça hassas olmasına rağmen aldığımız üründe önemli. Şöyleki yedek parça ve servis konusunda sıkıntı yaşayacağımız bir firmanın ürününü almak bizim için ileride eziyet oluşturabilecektir.

    YanıtlaSil
  16. Vayy be notebookum olduğu için benim işime yarayacak harika bilgiler :) Anlatım ayrıca mükemmel olmuş :) Donanımsal olarak artık daha rahatım aynen yazılanları uygulayarak birçok sorunuma çözüm bulacağıma eminim :) teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  17. Öncelikle böylesine kaliteli bir siteyi önerdiğiniz için teşekkürler,bencede önemli olan,gerek yedek parça,gerekse de orijinal olsun,kesinlikle kalite ve müşteri memnuniyeti birinci sırada olmalı,ürünü sattıkdan sonra dahi,herhangi bir şikayette,yenisiyle değiştirilmeli,yada yapılması için yol gösteriçi olmalı,kısaca müşteri firmayı yanında hissedebilmeli,o güveni vermeli,herkese tavsiyem,teşekkürler.

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Öncelikle bu alışveriş sitesini önerdiğin için teşekkür ederim.Alış verişlerini bu siteden yapman bana bir güven telkin etti.Nedeni ise oğlumun bataryası bittiğinden bir batarya almak istiyordum sizin sayenizde inceleme imkanım oldu.Hele hele kargo ücretinin olmayışı dahada güzel.Çünkü kargo ücretleri yüzünden çok kişi alışveriş yapmamaktadır.Tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
  20. teşekkürler ortagımm güzel anlatmışsın ....

    HACI sen bana battlefield 4 oynaya bilecegim bi pc kasası kaça patlar onu desene :D

    YanıtlaSil
  21. Laptop Parçaları Alabileceğim Bir Site Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  22. Notebookum Var Gerçekten Çok Kötü Toplıcam En Yakın Zamanda

    YanıtlaSil
  23. Bir Pc Teknisyeni Olarak Gerçekten Çok Zor İş Zor İş Dediğim Parçalar Bir Masaütü Pc Parçaları Değil Laptop Notebook Vs Hepsi AYnı Ve Kat Kat Zahmetli Ve Parçaları Her Yerde Bulunuyor Bulsanda Uymuyor Bir Sorun Muhakkak Çıkarıyor Kullanıcısına Ama Doğru Firma Doğru Adres Olduktan Sonra Kafanız Rahat :)

    YanıtlaSil
  24. Ben şahsen parça konusunda derinlemesine bir araştırma yapmıyorum genellikle vatanbilgisayar dan sipariş veriyorum öyle fazla birşeyde almıyorum açıkcası

    YanıtlaSil