28 Mart 2013 Perşembe

2013 Seo Yarışması


2013 SEO YARIŞMASI

Merhaba arkadaşlar ben burakkaralar r10.net web sitesinde başlatılan bir seo yarışmasına katıldım ve onun için bu web sitesini açtım umarım güzel bir yarışma olur ve hakeden kazanır diyelim. Öncelikle yarışmadan bahsedecek olursak eğer yarışmanın detaylı henüz elimize ulaşmadı yani hangi kelimeyle yarışacağımız belli dahi değil fakat hangi kelime olursa olsun güzel sonuçlara ulaşacağımızı tahmin ediyorum.
Zor bir yarışma olacak çünkü kendi alanında başarılı bir çok yarışmacı bulunacak bir önceki yarışmada malesef ki son 5 dakika da kaybedilen birincilik vardı. Ve 3. Olmuştuk fakat bu yarışma çok daha farklı olacağını düşünüyorum umarım hiç bir arkadaşımız sitesini son 3 gün kasmaya başlamaz gerçekten bu etik dışı bir olay. Şimdiden herkese teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder